Ik duik graag in nieuwe culturen, het proeven van lokale gerechten en het ontdekken van de verborgen parels in de natuur. Elk avontuur verrijkt mijn leven. Ik kan ontzettend genieten van de kleine dingen, maar ben ook niet schuw voor grote avonturen.
Mariska Bors
Wanneer ik niet aan het werk ben, geniet ik van een mix van creatieve, culturele, actieve en ontspannende bezigheden. Ik vind het heerlijk om samen met mijn vriend door een natuurpark te dwalen – dat is voor mij echt een oplaadmoment. Daarnaast delen we een passie voor films, dus we zijn regelmatig in de bioscoop te vinden. De echte toppers bekijken we in de IMAX-zaal van Pathé in Tilburg of in de Dolby Cinema-zaal bij Vue in Eindhoven. En voor de film? Traditiegetrouw ramen bij Takumi of XU Noodlebar.
Verder bezoek ik graag musea of ga ik zelf creatief aan de slag. Ik vind mijn rust ook in yoga, meditatie, hiken, fietsen of gewoon lekker sporten. Maar ik kan me net zo goed verliezen in een goed boek, helemaal opgaan in verhalen die me naar nieuwe werelden brengen. Oh, en koken en lekker eten staan ook hoog op mijn lijstje. Eigenlijk heb ik te veel hobby's, maar dat komt omdat ik alles uit het leven wil halen. Het leven is simpelweg te kort.
Heb je een vraag aan Mariska?
Bel:+31 73 684 15 90
Alles begint bij jezelf en een open houding naar anderen. Elke keuze, hoe klein ook, draagt bij aan de wereld om ons heen. Ik geloof dat het positieve een grote impact kan hebben.
Als jonge creatieveling wist ik al vroeg dat mijn toekomst in de creatieve sector lag. Na opleidingen in grafisch design en communicatie (advertising) heb ik me verder verdiept in digitale belevingen. Het ontwikkelen van sterke concepten en deze omzetten naar spraakmakende designs is iets wat ik echt ontzettend leuk vind.
Mijn passie voor UX-design en reizen komt perfect samen in de toeristische sector. Hier verbind ik mensen en bestemmingen op een unieke manier. Elke plek vertelt een verhaal, en ik vertaal dat naar een visueel aantrekkelijke en gebruiksvriendelijke ervaring. Zo creëer ik iets dat mensen inspireert en blij maakt. Het geeft me veel voldoening om met mijn skills echt iets bij te dragen aan die beleving.
Een van mijn favoriete projecten? Het tot leven brengen van het Scheepswrakken-verhaal. Dat was een ontzettend mooie en grote case. Samen met collega’s van Strategie, Marketing en Copywriting hebben we een digitaal platform gecreëerd dat het verhaal met behulp van AI visualiseert. Ook de keuzetool om cultuuruitjes in Groningen te ontdekken was een heel leuk project. Ik mocht werken met een hele toffe visuele stijl en het mechanisme achter de tool ontwikkelen. Projecten zoals deze, waar creativiteit en techniek samenkomen, geven me energie en blijven me inspireren.