Als online consultant in marketingstrategie combineer ik mijn creatieve achtergrond met meer dan 10 jaar ervaring bij commerciële bureaus. Ik krijg energie van maatwerkprojecten waarin de doelgroep van de opdrachtgever centraal staat. Samen met een gedreven team zoeken we steeds naar de juiste aanpak. Het samenwerken – zowel binnen Insiders als met opdrachtgevers – geeft me veel plezier. Kleine nuances in communicatie kunnen een groot verschil maken in het opbouwen van een duurzame relatie. Daar zet ik me met enthousiasme voor in.
Kennismaken met deze Insider?
Bel: 073 684 15 90
Sommige vraagstukken beginnen met een blanco vel papier. Precies daar stap ik het liefst in.
Van idee tot impact
Sommige vraagstukken beginnen met een blanco vel papier. Precies daar stap ik het liefst in. Als strategisch sparringpartner bij Insiders duik ik in de wereld van onze partners: wat speelt er, waar liggen kansen, en hoe vertalen we dat naar een sterk concept? Het persoonlijke contact met onze partners, op hun eigen locatie, geeft mij altijd energie. Ik ga vaak met een hoofd vol ideeën naar huis—klaar om die te vertalen naar campagnes, video's, podcasts of concepten voor de publieke ruimte.
De samenwerking met Almere City Marketing is een mooi voorbeeld van hoe we bij Insiders graag werken. Enkele jaren was ik hun vaste contactpersoon en hielp ik bij uiteenlopende vraagstukken. Van een strategisch traject over het imago van Almere tot de ontwikkeling van diverse online platformen voor specifieke doelgroepen. Denk aan contentcreatie, zoals Instameets, en social campagnes die de stad op de kaart zetten.
Ook de Tiny Big Stories van Toerisme Vlaanderen hebben een speciale plek voor mij. Samen ontwikkelden we een strategisch concept om de Vlaamse natuur beter te vermarkten. In de creatieve conceptontwikkeling van dit format kon ik inhoudelijk bijdragen, wat het project voor mij extra bijzonder maakte.




Meer over Judith
Naast mijn werk voor Insiders ben ik begonnen aan een eigen avontuur: een podcaststudio in het centrum van Den Bosch. Audio is een krachtig middel waarmee je een langdurige en persoonlijke connectie kunt opbouwen met je doelgroep. Ik geloof dat het gebruik van podcasts, vooral onder jongere generaties, in de toekomst steeds belangrijker zal worden. Ook de toeristische markt biedt volop kansen om dit medium te omarmen.
Wanneer ik niet aan de slag ben voor Insiders, blijf ik altijd bezig met werk. Of het nu gaat om het analyseren van posters langs de weg, nieuwsbrieven, of TV- en radiocommercials. Ik vind het interessant om te onderzoeken of een uiting daadwerkelijk aansluit bij het doel en de doelgroep. Daarnaast ben ik graag buiten, waar ik samen met mijn gezin nieuwe herinneringen maak. Dit kan variëren van een ontdekkingstocht op de Wadden tot een roadtrip door Schotland, maar ik geniet ook van de kleine dingen, zoals een cappuccino bij het theehuis om de hoek of bramen plukken in het bos.
Favoriete plek
Als destinatiemarketeers zetten we elke werkdag buitengewone bestemmingen op de kaart. Maar wat doen Insiders als ze out-of-office zijn? Op welke bestemmingen zijn ze zelf het liefst? Judith deelt haar favoriete plek.
Als ik even frisse lucht en beweging nodig heb, wandel ik het Prins Hendrikpark in. Dit groene stukje Den Bosch voelt als een mini-vakantie in eigen land. Wijds uitzicht over het water, oude bomen die ruisen in de wind en in de verte het torentje van de Sint Jan. Halverwege mijn ronde om de plas stop ik bij Bloem. Hier trakteer ik mezelf regelmatig op een cappuccino met een huisgemaakte scone. Alles hier is ambachtelijk en eerlijk gemaakt, en dat proef je.
In de zomer is het extra genieten. Mijn dochter dobbert met vrienden op rubberbootjes en SUP’s over het water, terwijl ik vanaf de kant met een koffie in de hand toekijk. Even pauze, even opladen.
Tip: ben je fan van gember? Dan moet je de gember cookies eens proeven!
